*Archiwum*









Created by Me
Only for this blog



























{blog}




21. czerwca 2008 14:54:00

♥No i mamy 15 i pustą hate♥

Okazało się, że pojechała do tej koleżanki która jeszcze wczoraj była u niej. Takie wyjazdy raz jedna do drugiej, raz ta druga do pierwszej. A teraz z nią esuje co powinnam tera robić i właśnie mi wysłała żebym latała nago po klatce schodowejFoot in mouth Szpanik przez kom to też jakiś szpan. A żeby zabić nudę i ku uciesze moich rodziców by udowodnić że jestem lepsza od brata, a ci mi ciągle udowodniają przynajmniej ojciec że to jego synuś (starszy ode mnie) jest pracowity (to ja mam wyższą średnią), jest miły(tak miły jak i ja tyle że ja co do rodziców jestem szczera) i w ogóle najzajebistszy in the world. ZAMIERZAM WYSPRZĄTAĆ CAŁY HOUSIK. XD. Jeden pokuj jest czysty ale łazienka to syf, kuchnia też a pokuj w którym jestem nooooom do wysprzątnięcia jest biórko.



Komentarze (1)

vista | daria001 | type-o-negative | rankingowodomowo490 | olka-21 | Mailing

{blog}




21. czerwca 2008 13:23:00

Sama na housie

Jestem sama w domu o 1.30. Mama i brat w teatrze. Tatuś na imieninach. Oczywiście nikogo nie zapraszać i w ogóle żadnych koleżanek (naiwni myślą że w wieku 13 lat nie mam kolegów XD). No i właśnie kogo by tu zaprosić na 4h. Tylko najlepszą kumpele i drugą która u niej teraz na WAKACJE przyjechała. No i dostałam olśnienia że będziemy mogły świętować nadejście WAKACJI. We 3 znamy się od.........zerówki??? z jedną od zerówki drugą od nie wiem od piaskownicy lub od 4 klasy. No ale jesli chce zaprosić to sie trzeba jak zwykle odpicować sie i ogarnąć te malutkie mieszkanko. Syfu to tu nie ma na pewno na ale pięknie to tu nie jest, a musze sobie podrasować reutacje ,więc do roboty zdam relacje ok.18.

 



Komentarze (0)

vista | daria001 | type-o-negative | rankingowodomowo490 | olka-21 | Mailing

{blog}




21. czerwca 2008 12:40:00

To dopiero początek

OK Mam blog. trzea bedzie go jeszcze upinkszyć ale to później. Mój first blog. Co ja będę tu pisać???!!!

Cuś się znajdzie.

Na razie się rozkręcam i musze sprawdzić jak to wszystko wygląda.

Uczucie: jak bym pisała pamiętnik.

Szkoda że nie ma fajniejszych ???CZCIONEK??? Nie wiem jak sie to zwie w każdym razie to co odpowiada za rodzaj literek jak wyglądają. JEśLI ZNALAZłA SIę CHOć JEDNA OSóBKA KTóRA ZROZUMIAłA TO ZDANIE SKłADAM GRATULEJSZIONS!!

 



Komentarze (2)

vista | daria001 | type-o-negative | rankingowodomowo490 | olka-21 | Mailing





vista | daria001 | type-o-negative | rankingowodomowo490 | olka-21 | Mailing